Här sitter problemet!

Hej! Jag har ångest över att jag inte e samma person som när jag var liten. Eller liksom att jag inte har hittat tillbaka till det sättet att vara. Jag har verkligen onödigt plågsam syn på mig själv o på min relation till det som har hänt. För det första så e det nåt som gnager när jag tänker att jag var mig själv när jag var liten - glad o hel. Sen flyttade jag ifrån min mamma o då började jag förändras - jag blev ledsen o orolig o osäker. Sen sa kompisen den där grejen m att jag var förändrad o då ändrades jag ännu mer - jag har tankar på att jag eg skulle vara glad o hel men nu e jag trasig o falsk (falsk har jag komplex över) o inte längre statiskt glad o hel o det här nån komplikation sitter. Komplex för att jag inte e statiskt glad o hel o samt tankar på att jag har förändrats till det sämre - o jag vill inte ha förändrats till det sämre! Här sitter problemet! Ska snacka m min terapeut om det! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0