Min trasiga uppväxt efter Allys död

Jag har förlorat min mamma i cancer. O det gör så jävla ont. Men det räcker inte med det tydligen... Min pappa lämnar bort mig till min kompis på en jävla ö - Gotland, så jag förlorar Ally, min o mammas lgh, skolan, min bästis i skolan, hela strukturen och mitt vanliga liv, mitt vanliga sätt att vara på - jag förlorar allt! O pappa lämnar mig i rummet i villan som jag har flyttat in i på Gotland o säger " snart kommer du märka att livet inte e så lätt "! Helt sjuuuukt av honom att säga så till sin dotter som bara är 9 o ett halvt. Men det e inte nog m det - kompisen i familjen säger " du är förändrad, du gjorde si o så tidigare ", o jag - 9 år, e inte van att bli ifrågasatt så jag blir jätte rädd att det e ngt fel på mig och jag börjar tänka nåt i stil med " jag e så mesig och alldaglig i mitt inre o osäker o jag har tappat min dragnings-kraft o jag måste bli säker o glad igen o få tillbaka min dragnings-kraft o alla håller m min kompis att det e så det e o jag måste få elfridas bekräftelse att jag e ok o då kan jag släppa allting o gå vidare. Och fyyyy faaaaan vad dåligt jag mådde av dom här tankarna o jag vantrivdes i skolan o med min kompis o jag blev dumpad av en kille jag gillade samt så gick jag o trodde i skolan att jag var konstig o mina känslor sipprade ut o luktade illa. Sen sa jag till min pappa att jag mådde dåligt... Forts sen, tar en paus, o vill bara konstatera att jag e super stark! Haha! Det kan man gott säga! Nåt annat vore helt att ljuga! Kramis Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anonym

CHECKA CHECKA CHECKA!



www.amagadd.com

Låt oss ta en stund av din tid, checka in på våran fotoblogg!

Tror inte du blir besviken!



/Amagadd!

2012-04-27 @ 14:12:50
Postat av: Anonym

Hej, jag beklagar att du varit med om det man inte ska vara med om. Det gör ont när jag läser dina inlägg. Och jag vill bara säga, leta inte efter det som får dig att må dåligt. Göm inte det heller men försök att finna styrka. Lev för din mamma, hitta energi att leva ett bra liv för henne. För du vet själv om, det borde du- att om hon kunde skulle hon varit vid din sida och hjälpt dig upp. Hjälpt dig att sträcka på ryggen och inte ge upp.

Lycka till i ditt liv, för du kommer snart finna en mening.

Massor av kärlek och kramar,

En helt random person

2012-05-02 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0