Glad idag


Hej! Vill bara säga EN sak brudar : håll er till det ni behärskar här i livet. Gäller allt fr funderingar till annat som e svår-greppat. Det e därför jag har mått dåligt. Jag har inte behärskat mina omformnings-tankar om mig själv. Ni vet sånt där - jag måste få bättre självkänsla, jag måste bli si o så, jag måste börja tänka mer positivt o när jag inte klarade av att leva upp till allt det där mådde jag uselt plus att det var skadande för min person att ändra på mig hela tiden. Så slut med det! Inget bra beteende! Jag behärskar inte sånna tanke-gångar! Jag tror man får ångest när man inte behärskar/greppar sitt liv o sina funderingar. Så det e det fetaste tipset jag kan ge er när det gäller att må bättre. Det verkar kanske som att jag bara mår en massa skit men det stämmer inte. Jag mår blandat och efter den här insikten mår jag extra bra - jag e lycklig idag.
Nåt som hjälper mig mkt e affirmationer. Tror ni på attraktionslagen?
Jag rekommenderar böcker om attraktionslagen : the secret, attraktionslagen, be så ska du få, skapa din framtid och nåra till finns det. Rekommenderas varmt. Men då gäller det att man tror på att det e en smart kraft som ligger bakom hela skapelsen.
Jag tänker tex : jag får massor med kärlek, stöd och hjälp i mitt liv, det här kommer att bli ett underbart år/dag/vecka, jag lever i överflöd av pengar, allt rullar på fint, jag väljer glada tankar, jag har roligt osv osv.
Ska snart till pojkvännen. Puss Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0